NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: the Egyptian Pharaoh و LEGEND KYSER
  • بيضحكني
التفاعلات: رييم
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بغض النظر عن طرح المشكلة اللى هو فيه هنا بس الناس اللى بتقول خيال ... لا ده واقع وحصل كذا مره وعن يقين لانى الورق بتاعها كان نحت ايدى بنت حملت من ابوها واحده حملت من اخوها وكانوا بيمارسوا مع بعض سنين واللى بيبلغ فى الاخر الام فى اغلب الاحوال

بغض النظر عن طرح المشكلة اللى هو فيه هنا بس الناس اللى بتقول خيال ... لا ده واقع وحصل كذا مره وعن يقين لانى الورق بتاعها كان نحت ايدى بنت حملت من ابوها واحده حملت من اخوها وكانوا بيمارسوا مع بعض سنين واللى بيبلغ فى الاخر الام فى اغلب الاحوال
ليه حد يبلغ؟
هو في قانون بيجرم الموضوع؟

لو تتغطي و انت نايم كل دا هيتحل

عيش طبيعي زي الناس وبلاش تالف من دماغك

• بيضحكني
التفاعلات: زب نار 2024
  • حبيته
التفاعلات: Dark man1
يا جماعه أنا في مشكله كنت بنيك اختي وسبتها ودخلت الحمام قولتلها لو قمتي من علي السرير هافضي لبني جواكي وطلعت من الحمام لقيتها بره الأوضه مسكتها ونكتها وفعلا دخلت لبني جوا كسها وانا خايف لتكون حامل مني اعمل ايه ارجوك عاوز رد سريع جدا
غطيها قبل ماتنام

ليه حد يبلغ؟
هو في قانون بيجرم الموضوع؟
طبعا القانون بيجرم معاشره الاب لبنته والاخ كمان لانه بيعتبر هتك عرض بس لازم حد يتقدم بالبلاغ سواء البنت او امها حد يكون متضرر ده اتا احكلمك حكايات عن الموضوع ده ولانى كمان بمارست كتير جدا مع بنات وستات قدام ابوهم وكمان قدام امهم وقدام اجوازهم كمان وعارف كتير اوى غير ملفات الورق

يا جماعه أنا في مشكله كنت بنيك اختي وسبتها ودخلت الحمام قولتلها لو قمتي من علي السرير هافضي لبني جواكي وطلعت من الحمام لقيتها بره الأوضه مسكتها ونكتها وفعلا دخلت لبني جوا كسها وانا خايف لتكون حامل مني اعمل ايه ارجوك عاوز رد سريع جدا
بص المسؤليه هى عباره عن انك تتحمل نتيجه قرارك انت شخصيا طول ما انت راجل ومعتمد على نفسك يبق تتحمل نتيجه قرارك

طبعا القانون بيجرم معاشره الاب لبنته والاخ كمان لانه بيعتبر هتك عرض بس لازم حد يتقدم بالبلاغ سواء البنت او امها حد يكون متضرر ده اتا احكلمك حكايات عن الموضوع ده ولانى كمان بمارست كتير جدا مع بنات وستات قدام ابوهم وكمان قدام امهم وقدام اجوازهم كمان وعارف كتير اوى غير ملفات الورق
تعرف رقم القانون الي أنت بتتكلم عنه؟
وهل إنت اغفلت ذكر الام وابنها سهوا؟ ولا هما فعلا مش موجودين في القانون؟

بالنسبة لهتك العرض
اعتقد إنه لازم يكون حاصل اعتداء
يعني لو كان الموضوع بالتراضي يبقى كدة انتفى هتك العرض

بتقول إن إلي يتقدم بالبلاغ لازم يكون شخص متضرر
هل معنى كدة إنه لازم يكون شخص صاحب صفة وواقع عليه ضرر مباشر؟
يعني لو واحد مثلا جارهم راح عمل بلاغ
هل البلاغ ده ما يتقبلش؟ حتى لو العلاقة قائمة فعلا؟

• يالهوي هي وصلت لكده
  • عجبني
التفاعلات: kokagoogle و LEGEND KYSER
كلو كدا قاعد بيالف بشوف مواهب هنا مش بصدق
مش هتقدري تغمضي عنيكي وهتشوفي الي عمرك ما شوفتيه 😂 😂

• عجبني
التفاعلات: RE HAM
تعرف رقم القانون الي أنت بتتكلم عنه؟
وهل إنت اغفلت ذكر الام وابنها سهوا؟ ولا هما فعلا مش موجودين في القانون؟

بالنسبة لهتك العرض
اعتقد إنه لازم يكون حاصل اعتداء
يعني لو كان الموضوع بالتراضي يبقى كدة انتفى هتك العرض

بتقول إن إلي يتقدم بالبلاغ لازم يكون شخص متضرر
هل معنى كدة إنه لازم يكون شخص صاحب صفة وواقع عليه ضرر مباشر؟
يعني لو واحد مثلا جارهم راح عمل بلاغ
هل البلاغ ده ما يتقبلش؟ حتى لو العلاقة قائمة فعلا؟
مش لازم يكون فى اعتداء فى حاجه اسمها هتك العرض برضاها يعنى حتى لو واحده عادبه دون السن القانونى وبلغت بيقى هتك عرض برضاها
ولازم اه يكون فى طرف ذو صله ذى قضيه الزنا لازم الزوج اللى يرفعها يعنى لو حد من الجيران بلغ والزوج قال لا القضيه تتحفظ

مش لازم يكون فى اعتداء فى حاجه اسمها هتك العرض برضاها يعنى حتى لو واحده عادبه دون السن القانونى وبلغت بيقى هتك عرض برضاها
ولازم اه يكون فى طرف ذو صله ذى قضيه الزنا لازم الزوج اللى يرفعها يعنى لو حد من الجيران بلغ والزوج قال لا القضيه تتحفظ
معنى كدة إنها لو ما كانتش قاصر خلاص مفيش جريمة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%